..» Bet tomēr kaut kas tur ir. Fatālisma sajaukums ar jautru bezrūpību. Kāpināts ironiskums zem segvārda «pieredze» un nekontrolēti bērnības atmiņu uzplūdi. Sīkas parādības un globāla, pat kosmiskas apziņas elpa. Manu dziļāko interesi saista pētīt sevi šajā ceļojumā.» Izstāde nosacīti dalīta trijās tēmās - Cīņa, Dūmaka un _Mīlestība_. Katra ietver gan gleznas, gan telpiskus objektus.
Anna Heinrihsone pēta vecumu
Upatnieka Bahs un Botezīni
Festivāla Eiropas Ziemassvētki ietvaros 17. decembrī Spīķeru koncertzālē reta iespēja klausīties prestižāko starptautisko konkursu laureātu Gunāru Upatnieku - satriecoši prasmīgu un veiklu smagnējā kontrabasa pārvaldītāju. Kopā ar pianisti Agnesi Egliņu Gunārs Upatnieks izpildīs Johana Sebastiāna Baha korāļprelūdijas, čehu romantisma laikmeta kontrabasista Ādolfa Mišeka supervirtuozo Koncertpolonēzi, itāļu «kontrabasa Paganīni» Džovanni Botezīni Grande allegro alla Mendelssohn un franču romantisma meistara Sezāra Franka populārās vijoļsonātes pārlikumu kontrabasam un klavierēm.
Veļupes krastā pirmizrāde Nacionālajā teātrī
«Kas palīdz saglabāt cilvēcību necilvēcīgos apstākļos?» jautā jaunie mākslinieki Latvijas Nacionālajā teātrī. 18. decembrī pirmizrādi Aktieru zālē piedzīvos režisora Valtera Sīļa iestudētais Melānijas Vanagas Veļupes krastā, stāsts par 1941. gada deportācijām no sievietes skatpunkta. Lomās iemiesojas Daiga Gaismiņa, Astrīda Kairiša, Līga Liepiņa un Anete Saulīte.