Neoficiālajā stacionāro fotoradaru izvietošanas vietu sarakstā norādīti ap 140 punktu, no tiem 14 Rīgā - uz Salu tilta, uz Vanšu tilta, uz Dienvidu tilta, uz Zemitānu tilta, uz Vairogu tilta, uz Deglava tilta, uz Kalnciema tilta, Jūrmalas gatvē, G. Astras ielā starp Mēbeļu namu un izklaides kompleksu Go planet, Brīvības ielā netālu no Šmerļa ielas, Krasta ielas posmā no Turgeņeva ielas līdz Ogres ielai, Maskavas ielā Dārziņu apkaimē, Viestura prospekta posmā no Meža prospekta līdz Ostas ielai, kā arī Biķernieku ielas meža posmā. Līdzīgi saraksti izveidoti arī par Pierīgu un citām Latvijas pilsētām un novadiem.
Tomēr VP Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste Lita Juberte apgalvoja, ka internetā cirkulējošie saraksti neatbilst patiesībai, tāpat kā datums - 1. oktobris, no kura it kā sākšot darboties jaunās ātruma mērierīces.
Šodien stacionārie fotoradari uz Latvijas ceļiem darboties nesāks, bet nekādu sīkāku informāciju viņa pagaidām nesniedza, solot nākamnedēļ.
Kā ziņots, šoruden uz Latvijas ceļiem plānots izvietot 100 jaunu stacionāro fotoradaru un 30 pārvietojamo ātruma kontroles mērierīču, tomēr visu fotoradaru pilnīga uzstādīšana prasīs dažus mēnešus, līdz ar to šis process pilnībā varētu noslēgties ap gadumiju. To, kur izvietot stacionāros fotoradarus, jāizlemj VP, izvērtējot, kuros ceļu posmos notiek visvairāk avāriju.
Kopumā uz Latvijas ceļiem tiks izvietoti 160 stacionāro fotoradaru ietvaru, un pirms katra no tiem tiks uzstādītas brīdinošas ceļazīmes, tomēr 60 no visiem uzstādītajiem ietvariem būs tukši, proti, tajos patiesībā neatradīsies ātruma mērierīces. Autovadītāji nevarēs zināt, kuros fotoradaru ietvaros mērierīces ir un kuros to nav.
LETA