Datu valsts inspekcijā (DVI) nebija nonākusi neviena sūdzība par šādas datubāzes parādīšanos publiskajā telpā, bet inspekcijas vadītāja Signe Plūmiņa solīja šos faktus nekavējoties noskaidrot. SIA Čilija Pizza mārketinga direktors Artūrs Skadmans arī iepriekš nezināja šo faktu, bet pēc pārliecināšanās, ka datubāze ir autentiska, apliecināja, ka uzņēmuma mājaslapas administrators lapu nobloķējis un pārbaudīšot, kur varēja rasties informācijas noplūde un no kādām IP adresēm notika nesankcionēta piekļuve šai datubāzei. Pēc pārbaudes uzņēmums sola sniegt informāciju par rezultātiem.
Picēriju klientu dati vismaz vienreiz jau tikuši publiskoti - pērn rudenī internetā nonāca picēriju tīkla Can Can iekšējā klientu datubāze. Tajā bija minēts ne tikai pasūtījums, bet arī klientu adrese, telefona numurs un to klientu mājokļu durvju kods, kuri pēdējos piecos gados pasūtījuši ēdienu šajā picērijā. DVI pēc pārbaudes uzņēmumam lika samaksāt Ls 1000 sodu.