Abas kompānijas sākto cīniņu vērtē savaldīgi, taču katra paliek pie savas pārliecības. «Mēs korekti paņēmām situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu preses kioskā, - salīdzinājām, kādu tarifu viņš saņem. Neviens likums nav pārkāpts,» uzskata kompānijas LMT viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos Ingmārs Pūķis. Reklāmas veidotājs DDB Latvija direktors Andris Rubīns norāda, ka salīdzinošā reklāma ir diezgan plaši pazīstama pasaulē, taču to nav plānots pārvērst par ikdienas komunikāciju: «Mūsu galvenais mērķis bija atvērt acis cilvēkiem, kas pasīvi lieto neizdevīgu un neefektīvu produktu.» Viņu patīkami pārsteidzis ātrums un meistarība, ar kādu konkurenti reaģējuši, un līdzīgā situācijā viņa kompānija būtu rīkojusies tāpat. Taču I.Pūķis domā, ka līdz bezgalībai abu kompāniju sāncensība ilgt nevar: «Tas beigsies, kad abas puses jutīs, ka vairs nav smieklīgi.»
Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Sproģis arī neizrāda satraukumu: «O!Kartes centienus salīdzināt tarifus vairāk uztveram ar humoru, nevis kā draudus vai kara stāvokli. Varam tikai pajautāt, kāda muša iekodusi konkurentiem, kurus mēs pazīstam un cienām. Tomēr nevarējām neatbildēt uz uzbrukumiem komunikācijā un pieļaut, ka tiek mānīta un maldināta sabiedrība un mūsu klienti, kuriem Zelta zivtiņa vienmēr nodrošina labāko piedāvājumu.» Atbildes reklāmas autors aģentūras !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks atzīst: «Būtībā mūsu stratēģija ir nevardarbīga pretošanās. Es neatbalstu konkurenta nomelnošanu, man tuvāka ir sadarbība, nevis konkurence, dejošana, nevis kautiņš. Mēs vienkārši turpinājām O!Kartes reklāmu un palīdzējām viņiem atvainoties Zelta zivtiņai, jo es ticu, ka viņiem pašiem ir neērti par tik nekorektu reklāmu.» Viņš neslēpa, ka reklāmas laiks speciāli pirkts tā, lai viena reklāma sekotu otrai.
Nākamnedēļ abas reklāmas kampaņas izvērtēs Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) jaunizveidotā Ētikas padome, kurā darbosies galvenokārt augstskolu pasniedzēji un žurnālisti, sola LRA prezidents, reklāmas aģentūras MMS Communications Latvia direktors Ģirts Ozols: «Mēs varam lūgt medijus šīs reklāmas nepieņemt un nepārraidīt. Salīdzinošā reklāma ir otrais zemākais līmenis, par to zemāk ir tikai plaģiāts.» Reklāmas likums aizliedz atdarināt cita reklāmas devēja reklāmas tekstu, lozungu, vizuālo tēlu, skaņu un citus speciālos efektus bez tā piekrišanas. Ja reklāmu skatītāji uzskata par maldinošu, viņi var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Savukārt Konkurences padomes (KP) kompetencē vairs nav šādu strīdu izskatīšana, un konflikta gadījumā kompānijām jāvēršas tiesā, norādīja KP vadītāja Ieva Jaunzeme.