Pasākumu aģentūras Chocolate Events emociju direktore
Tiešām - mums ir juceklis ar rēķiniem, līgumiem un tāmēm, un mums patiešām šāds Evas un IT Sapiens piedāvātais risinājums ļoti interesētu. Mēs, līdzīgi kā Valdis to darīja kādreiz, rakstām visu manuāli, mainām rekvizītus katrā rēķinā un līgumā. Cik nav bijis reižu, kad tāmē paliek iepriekšējā klienta rekvizīti, kas vēl turklāt izrādās jaunā klienta konkurents! Tad ir sarkšana un neērtības, kas nav īsti profesionāli. Juris Stikāns,
Bērnudārzu tīkla Bebe.lv līdzīpašnieks
Lai gan mums ir vairāki desmiti klientu, kam ik mēnesi jāizraksta rēķini, es tomēr kaut kā galā tieku un misēkļi negadās. Esmu smuki izveidojis e-pastu grupas ar vecākiem, kam jāizsūta rēķini, un, tā kā katru mēnesi šī darbība puslīdz atkārtojas, man tas nešķiet ne nogurdinoši, nedz arī sarežģīti. Apmaksa par bērnudārza pakalpojumiem ir sadalīta divās daļās - ir fiksēta mēneša maksa un mainīgā daļa, kas atkarīga no tā, cik dienu bērns dārziņu ir apmeklējis. Pēdējo sarēķina ekselis, arī tur nekādas raķešu zinātnes nav. Normunds Bergs,
IT uzņēmuma SAF tehnika līdzīpašnieks
Tādas universālās receptes labai IT pakalpojumu pārdošanai nav. Galvenais - ja gribi, lai tavus pīrādziņus pērk, tiem ir jābūt garšīgiem. Tā ir pati labākā reklāma, kas izplatīsies no mutes ausī. Runājot par citiem tirdzniecības veidiem, iesaku doties uz vietām un pasākumiem, kur pulcējas potenciālie klienti, - izstādēm, konferencēm -, tur tad šos savus pīrādziņus var iedot pagaršot. Bet vēlreiz bildīšu, ka tādas brīnumreceptes nav, jo bizness būtībā ir cilvēku savstarpējās attiecības. Savukārt liela daļa grāmatu, kas sola lasītāju padarīt par pārdošanas guru, ir radītas, lai pārdotu pašas sevi.