Proti, minēto iemeslu dēļ Argentīnu apmeklē krietni mazāk cilvēku. «Mūsu šovu apmeklētāju skaits samazinājies par 70%,» atklājis Argentīnas Tango biznesa asociācijas vadītājs Luiss Veiga. Daži šovi jau vairs netiek rādīti, vēl daudziem šāds liktenis draud gadījumā, ja notikumi nepavērsīsies pozitīvā virzienā.
Tango ir ne tikai Argentīnas seja, bet arī nozīmīgs ienākumu avots. Šovu apmeklētāji vienlaikus vakariņo, turklāt daudzus redzētais mudina pašus iemācīties dejas soļus.
Ienākumi no tango sāka augt pēc Argentīnas ekonomiskās krīzes 2001.gadā, kad valsts nacionālās valūtas - peso - devalvācijas dēļ Argentīna kļuva ļoti lēta tūristiem.
Lai priecētu daudzos valsts viesus, Argentīnā saradās desmitiem jaunu tango šovu. 2007. un 2008.gadā tango biznesa peļna bija 80 miljoni USD.
Tomēr tango nozares pārstāvji nenokar galvas un domā, kā iziet no krīzes. «Mēs cenšamies piesaistīt vairāk klientu, tirgojot biļetes uz ielām un vietējiem piedāvājot īpašas cenas,» BBCNews.com pastāstījis BocaTango šova un restorāna īpašnieks Giljermo Divita. Viņš arī vairs nepiedāvā šovu sešas, bet gan tikai četras reizes nedēļā.
Un argentīnieši cer, ka ekonomiskā krīze drīz būs cauri un ļaunākais cūku gripas epidēmijā ir garām (Argentīnā līdz šim bijis vairāk no cūku gripas mirušo nekā kaimiņvalstīs) - tango Argentīnas ielās atdzims.