Kioskiem izplatītajā uzņēmuma paziņojumā par šādas apkalpošanas maksas ieviešanu teikts, ka ir produktu grupas, kurām piegādātāji noteikuši maksimālo pārdošanas cenu, un to Plus punkts nedrīkst mainīt, taču ir produkti, kuriem ir liels apgrozījums, taču tie nespēj segt Plus punkta kārtējos izdevumus, turklāt pārdevēji to pārdošanā iegulda vairāk darba.
Plus punkta Tirdzniecības daļas vadītājs Raitis Kvēps stāsta, ka uzņēmums Preses serviss (PS) pasliktinājis iepriekšējos nosacījumus, nedodot iepriekšējās atlaides. Savukārt PS mārketinga direktore Inga Samoviča tās sauc par muļķībām - viņu līgums ar Plus punktu daudz neatšķiroties no līgumiem ar citiem uzņēmumiem, kas pārdod vēl vairāk preču.
Diena.lv