Preces «apģērbs» jāveido pēc klienta, ne paša gaumes
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Iepakojuma veidi
Ekonomiskais iepakojums
Produkta iepakojums, kas visbiežāk ir
paredzēts produkta pārvietošanai uz veikala plauktiem, patērētāju
informēšanai par produktu. Visbiežāk šādu iepakojumu 100% izgatavo,
izmantojot iekārtu tehnoloģiskās iespējas, lai samazinātu
izmaksas.
Nestandarta iepakojums
Mārketinga
vajadzībām izmantojams iepakojums, kura izveidē parasti tiek
kombinētas dažādas tehnikas, materiāli, dizains un piesaistītas arī
darbarokas, lai radītu efektu. Visbiežāk šis iepakojums paredzēts,
lai izceltu savu produktu starp pārējiem analogiem produktiem vai
piesaistītu patērētāju uzmanību, ja produkts ir jauns vai
unikāls.
Ekskluzīvs iepakojums
Iepakojuma
izveidē tiek izmantotas poligrāfijas maksimālās iespējas - idejas,
dizains, dažādas ražošanas tehnikas un papildu pievienotā vērtība,
lai panāktu īpašu efektu. Visbiežāk lieto produktiem, kam ir augsta
pievienotā vērtība un kas radīti konkrētām patērētāju grupām.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri