Reiss Spānija-Rīga tomēr atcelts
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Vilcienu derīguma laiks iztek
Elektrovilcienu derīgās kalpošanas laiks ir 28
gadi, dīzeļvilcienu derīgās kalpošanas laiks - 26 gadi.
Pašlaik elektrovilcieni vidēji kalpojuši jau 24 gadus,
dīzeļvilcieni - aptuveni 21 gadu. PV «flotē» ir vilciens pat ar 5,6
miljonu km nobraukumu.
Pašlaik PV rīcībā ir 164
elektrovilcienu vagoni, kas tiek savienoti 11 četru vagonu
sastāvos un 11 sešu vagonu sastāvos, 74 dīzeļvilcienu vagoni, kas
tiek savienoti trīs sastāvos pa četriem vagoniem un 13 sastāvos pa
trim vagoniem.
Pašlaik ir četri elektrovilcienu
maršruti (Rīga-Tukums, Rīga-Skulte, Rīga-Jelgava,
Rīga-Aizkraukle) un seši dīzeļvilcienu maršruti (Rīga-Daugavpils,
Rīga-Madona, Rīga-Krustpils, Rīga-Valga, Rīga-Rēzekne-Zilupe,
Rīga-Liepāja).
2011. gadā ar vilcieniem tika pārvadāti 20 158
023 pasažieri.
Dzelzceļš Latvijas teritorijā sāka attīstīties
XIX gs. 60. gados līdz ar sociālajām un ekonomiskajām reformām
Krievijā un kļuva par galveno atbalstu Latvijas ostām.
1895.
gadā tika nodibināta vagonbūves un mehāniskās apstrādes rūpnīca
Fēnikss. Ražojumu klāsts bija ļoti plašs: koka
konstrukcijas dzelzceļa preču vagoni, kravas platformas, 1., 2. un
3. klases pasažieru vagoni, ledusvagoni.
Avots: PV, RVR
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri