Kā zināms, saistībā ar iecerēto Parex bankas restrukturizāciju tiek veidotas divas juridiskas personas. Visi labie aktīvi tiks nodoti jaunajai - Citadele bankai, ko valsts iecerējusi pārdot, sliktos aktīvus atstājot Parex bankā. Jaunajai bankai, pēc M. Celmiņas sacītā, vajag ne tikai nosaukumu, bet arī zīmolu. Līdz ar to ar izmaksām zīmolam ir jārēķinās jebkurā gadījumā, noteica bankas pārstāve. Minēto summu zīmolam veido izdevumi, kas saistīti ar jaunās bankas zīmola izstrādi un ieviešanu, arī reklāmām. Nozīmīgu izmaksu daļu, pēc bankas pārstāves sacītā, veido arī lietvedība, filiāļu un bankomātu izkārtnes, interneta lapu pārveide, veidlapas, vizītkartes, zīmogi utt., norāda M. Celmiņa. Šo pakalpojumus nodrošina divas kompānijas no ārpuses - Wolff Olins un Leo Burnett, kas izvēlētas atbilstoši noteiktajai iepirkumu procedūrai, teica M. Celmiņa.
«Pat ja šāds budžets zīmolam trim gadiem būtu tikai Latvijas tirgum, tas nebūtu daudz, ņemot vērā, cik liela konkurence ir banku sektorā,» Dienai sacīja reklāmas eksperts, Adell Saatchi&Saatchi īpašnieks un direktors Varis Lāzo. Arī investīciju sabiedrības Prudentia partneris Ģirts Rungainis, gan arī bijušais Hansabankas (tagadējās Swedbank) viceprezidents Uģis Zemturis Dienai sacīja, ka summa iecerēm nav liela, zinot, cik daudz dažādas kompānijas līdz šim Latvijā tērējušas zīmola maiņai. «Protams, ir pēckrīzes laiks un izmaksas ir sarukušas, taču tik un tā šīs izmaksas nešķiet lielas,» vērtēja Ģ. Rungainis. Kā norāda U. Zemturis, jo lielāka organizācija, jo zīmolam vairāk jātērē. Izdevumi dažādām reklāmas kampaņām medijos vien izmaksājot virs simts tūkstošiem latu, piebilda U. Zemturis.
Viņš gan šaubās, vai vispār ir jātērē nauda jauna zīmola izveidē, ja banku tuvākā gada laikā iecerēts pārdot. Jaunais īpašnieks pēc bankas iegādes, visticamāk, vēlēsies, lai kredītiestāde pārņem viņa nosaukumu un zīmolu. «No tāda aspekta šī summa ir ļoti liela,» vērtēja U. Zemturis. Savukārt Prudentia partneris uzskata, ka banka ir «jāpārzīmolo un jāatbrīvo no vecā vārda» pat tad, ja kredītiestāde ar jauno zīmolu strādās pavisam neilgu laiku. M. Celmiņa norāda, ka saskaņā ar bankas aplēsēm jauns zīmols izmaksās daudzreiz mazāk nekā vecā reanimēšana. Jaunā zīmola ieviešana ir iekļauta bankas kopējā restrukturizācijas budžetā, ko apstiprinājusi bankas padome un Finanšu un kapitāla tirgus komisija. Tās licenci jaunā banka ir saņēmusi un darbu sāks ar 1. augustu. Parex bankas sadalīšana lielā mērā tiek veikta, lai tās labo daļu - Citadele banka - varētu vieglāk pārdot un valsts vismaz daļēji varētu atgūt Parex bankas glābšanā ieguldītos daudzos simtus miljonus latu.