Līga Ulberte
Gaļina Poļiščuka ir talantīga, ar savu, oriģinālu pasaules redzējumu, kas visveiksmīgāk realizējies pasen - repertuāra teātros un sadarbībā ar profesionāliem aktieriem - Viņš, viņa un Francis, Romeo un Džuljeta, Pūt, vējiņi!. Sava niša kā intīmam, «istabas» formāta kamerteātrim TO sākotnēji bija Tērbatas ielas pagrabiņā ar izrādi Ilgu tramvajs kā labāko piemēru. Pēdējo sezonu ambiciozās deklarācijas nav vainagojušās ar vērā ņemamiem mākslinieciskiem rezultātiem, kaut arī spēles laukums Kongresu namā ir teju ideāls universālas skatuves paraugs.
Henrieta Verhoustinska
Lai arī vairākas pēdējās izrādes TO nebija ne eksperimenti, ne kvalitatīvi mākslas fakti, tomēr teātris bija izveidojis no citiem atšķirīgu zīmolu ar stabilu kolektīvu un profesionāliem līderiem. Katra teātra zaudējums, īpaši tik neargumentētā veidā, kā tas patlaban notiek ar TO, ir zaudējums, nekad - ieguvums. TO izcilākais sasniegums ir Tenesija Viljamsa Ilgu tramvajs. Par kvalitātēm atzīstamas arī izrādes Mēs (pēc Ostrovska Negaisa), Kā kļūt slavenai, Ja tevis nebūtu, Kabīrija.
Normunds Naumanis
Latvijas teātra dzīve līdz ar TO likvidēšanu nekādas izmaiņas nepiedzīvos. Šim teātrim, kas pieteica sevi kā «eksperimentu laboratoriju», tā arī nav izdevies apliecināt savu radošo potenciālu nedz kā eksperimentālai skatuvei, nedz kā spēcīgam profesionāļu kodolam. Šī teātra seja diemžēl ir nemitīgie skandāli, nevis radošais darbs. No TO puses bijušas tikai ne ar ko nepamatotas ambīcijas un milzīgi valsts līdzekļu tēriņi. Izšķiest vairāk nekā pusmiljonu latu mazā kabatas formāta teātrītī ar nelielu aktieru trupu - to vajag prast! Es esmu TO redzējis pusotru profesionālu izrādi - Ilgu tramvajs un Lidojums. Taču tās nekādā gadījumā nevar saukt par eksperimentālām, jo šāda tipa izrādes var tapt katrā tradicionālā teātrī, skatuvē. Nebija tajās ne dziļa satura novatorisma, ne neordināru formas meklējumu. Parastas, labas izrādes.
Zane Radzobe
Ja par primārajiem izvirza mākslinieciskos kritērijus, G. Poļiščuka ir talantīga, bet pēc mākslinieciskām neveiksmēm zaudējusi interesi par TO. Pie TO veiksmēm pieder Ilgu tramvajs, senāk - Pūt, vējiņi sadarbībā ar Nacionālo teātri. TO būtisku pienesumu teātra videi nenodrošina - iestudējumi nav mākslinieciski izcili, no citiem teātriem ievirzes ziņā atšķirīgi, skatītāju pieprasīti. Privātai iniciatīvai ir tiesības pastāvēt ar noteikumu, ka tā spēj sevi nodrošināt finansiāli un organizatoriski.