SIA Aizputes ceļinieks valdes priekšsēdētājs Egils Muižulis atzīst: uzņēmums ir vainīgs, ka aptuveni pirms pieciem gadiem par trim miljoniem latu kapitāli rekonstruētajā ceļa posmā pie Grobiņas ceļa segumā izveidojušās desmitiem dažāda lieluma bedru, no kurām autobraucējiem nav iespējams izvairīties. «Neapzināta, bet vienalga vaina,» sacīja E. Muižulis.
Tajā, ka izveidojušās bedres, drīzāk vainojama «fizikāli ķīmiska nesaderība starp minerāliem un bitumenu», saka E. Muižulis. Viņš norāda, ka bitumena kvalitāti pārbaudīt ir grūti un Aizputes ceļinieks esot uzticējies šī materiāla ražotājiem. Kā norāda E. Muižulis, pašlaik, laboratoriski pārbaudot bitumena kvalitāti šajā ceļa posmā, neesot iespējams pateikt, vai asfaltēšanas brīdī tas bijis kvalitatīvs vai ne.
«Situācija, protams, nav normāla,» saka a/s Latvijas valsts ceļi (LVC) Kurzemes reģiona Liepājas nodaļas vadītāja Baiba Kampmane, atzīstot, ka asfalta virskārta šajā ceļa posmā ir uzklāta nekvalitatīvi, un šajā situācijā vaino ceļa būvētāju. No šī ceļa posma esot paņemti asfalta masas paraugi, kas laboratoriski pārbaudīti, taču B. Kampmanes rīcībā vēl neesot informācijas par pārbaužu rezultātiem. Viņa pastāstīja, ka pēc garantijas termiņa beigām - diviem gadiem - Aizputes ceļinieks jau veicis ceļa garantijas remontu, taču tagad remontam tiks tērēta valsts nauda.
Šogad LVC budžetā esot atrasti līdzekļi bedru remontam. «Aizlāpīto bedru virsma tiks nolieta ar bitumenu, tam pa virsu tiks uzbērtas šķembas,» stāsta B. Kampmane. Amatpersona vēl nevarēja pateikt, kad bedres uz ceļa pie Grobiņas tiks aizlāpītas, - konkurss par remontdarbiem šajā objektā vēl nav izsludināts.
LETA