Starp PSA Peugeot - Citroen un Mitsubishi Motors izveidojusies lieliska simbioze. Iegādājoties licenci uz krosovera Outlander pārveidošanu pēc sava ģīmja un līdzības, franči ietaupījuši laiku un naudu sava modeļa izstrādei. Savukārt Mitsubishi šis pasūtījums ir lieliska iespēja papildināt budžetu. Lai gan Peugeot 4007 un Citroen C-Crosser nekad nesasniedza tādus pārdošanas apjomus kā Outlander, sadarbība acīmredzot apmierinājusi abas puses, jo tagad pienākusi Mitsubishi ASX kārta nodot savus gēnus Parīzei. Nākamā gada pavasarī Ženēvas autošovā debitēs Peugeot 4008, un kaut kur netālu noteikti vīdēs arī Citroen C4 Aircross, kas tehniski un izmēros ir viena un tā pati automašīna.
Par vienu dīzeli vairāk
Peugeot jau atklājis jaunā krosovera tehniskos datus. Automašīna tiks aprīkota ar 1,6 vai 2 litru benzīna dzinējiem (116/150 ZS) un piecu pakāpju pārnesumkārbām, turklāt lielāko motoru iespējams komplektēt ar variatoru. Eiropai svarīgo dīzeļu daļu pārstāvēs divi motori - 1,6 HDi ar 112 ZS un 1,8 HDi ar 150 ZS. Otro motoru mēs jau pazīstam no Mitsubishi ASX, un arī franču dīzeļversijas tiks komplektētas tikai ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. 1,6 litru benzīna motors būs pieejams tikai priekšpiedziņas versijām, savukārt automašīnas ar 2 litru benzīna motoru nav paredzētas Eiropas tirgum. Peugeot 4008 vecajā kontinentā vispār tiks piedāvāts tikai ar dīzeļiem, tāpat kā lielākais 4007. 4x4 versijā automašīnām uzstādīta elektroniskā režīmu izvēlne 2WD/4WD/LOCK, ko arī jau pazīstam no Mitsubishi krosoveriem. Par Peugeot 4008 un Citroen C4 Aircross cenām pagaidām nekas nav zināms, taču viegli paredzēt, ka tāpat kā iepriekšējā reizē tās būs augstākas nekā Mitsubishi oriģinālam. Toties frančiem ir plašas iespējas atspēlēties dizainā, un, spriežot pēc attēliem, viņi nav lieguši sev šo prieku. 5