Braukšanas laiki, no kuriem ir atkarīga metro biļetes cena, ir sadalīti peak un off-peak laikos, proti, peak laiks ir darbdienās no rītiem un vakaros, kad metro izmanto lielāks cilvēku skaits. Off-peak laiks galvenokārt ir dienas vidū un vēlākos vakaros, kad cilvēku skaits, kas to izmanto, ir salīdzinoši mazāks.
Lai nokļūtu uz universitāti, metro man ir jāizmanto no rītiem un vakaros - peak laikos. Katrs brauciens, it īpaši jau no rītiem, parasti izvēršas par tādu kā cīņu uz perona, lai varētu iekļūt vagonā. Tipisks skats, kas no rītiem paveras, nokāpjot pa trepēm lejā uz metro perona, ir šķietami nebeidzama cilvēku rinda, kas ērti iekārtojušies cits aiz cita pretī vietai, kur drīz vajadzētu atrasties nākamā piebraukušā metro durvīm. Nekas cits neatliek, kā vien stāties rindas galā un gaidīt savu kārtu mēģināt iekļūt jau tā «draudzīgi» saspiestajā metro vagonā.
Viens no tabu metro vagonā ir ēšana - īpaši tas attiecas uz ēdieniem, kas apveltīti ar spēcīgu aromātu. Jebkas nopietnāks par Snickers batoniņu jau balansē uz visai smalkās «atļauts» un «aizliegts» robežas. Mēdz pārņemt visai pretrunīgas izjūtas, kad vakarā, braucot mājās saspiestā vagonā, kāds pretī stāvošais sāk mieloties ar pa ceļam nopirkto McDonalds burgeru un frī kartupeļiem, sevišķi tad, ja pats neesi nedz pusdienojis, nedz vakariņojis. Reiz man pretī sēdošais pasažieris no somas izņēma paciņu ar salātiem, tad vairākas mērcītes, ēdienus rūpīgi samaisīja un pasažieru skatienu fokusā sāka nesteidzīgi ēst.
Lai gan tādai metro ēšanai ir arī pozitīvas iezīmes. Nesen, pavēlāk atgriežoties mājas no universitātes, man gadījās apsēsties blakus vienam metro vakariņotājam, kurš mielojās ar frī. Pēc vairākiem skatieniem no manas puses, kas šādās reizēs ir pieņemta rīcība, viņš nevis pārstāja ēst, bet gan izdomāja, ka varētu padalīties arī ar mani. Rezultātā mazs našķis un vēl arī interesants sarunbiedrs, līdz man bija jākāpj ārā!
Dažkārt londoniešus no metro rutīnas izrauj paši metro vadītāji. Dažas reizes gadā viņi mēdz protestēt pret algu apmēru vai atlaišanu. Lielākā daļa staciju ir slēgtas, samazinās arī vagonu skaits, un braukšanas ilgums šādos rītos var pat dubultoties. Cilvēku rindas veidojas pie autobusu pieturām, bet atlikušie metro fani parasti pat ir ieguvēji. Pēc manas pieredzes - metro šā vai tā tomēr ir ātrākais transportlīdzeklis.