Tas bija tad, kad Lēdija Gāga vēl bija Bēbija Gāga. Manas kurpes ir vecākas nekā visi nominanti šajā ceremonijā!» atgādināja 64 gadus vecā popikona, pasniedzot Gāgai balvu prestižākajā kategorijā Gada video par klipu _Bad Romance_. Gāga nespēja apturēt asaras - Šēra ieņem īpašu vietu viņas personiskajā «elku panteonā».
Gāga blakus Šērai izskatījās ne mazāk izaicinoši un komiski - viņas tērps bija veidots no gaļas gabaliem, «karbonāde» bija uzlikta arī uz galvas. Gāgas stils ceremonijā bija absolūti pašpietiekams - nekādas vajadzības dziedāt! Mūziķe demonstrēja vēl divas kleitas: vienu no Aleksandra Makvīna kolekcijas (ar renesanses laikmeta glezniecības fragmentiem), otru - no Džordžo Armāni kolekcijas (modes klasika + irokēzu rotājums uz galvas). Gāga bija izvirzīta 13 nominācijās un uzvarēja astoņās: septiņas balvas - par Bad Romance (gribat vai ne, Gāgas spožākā dziesma), viena - par Kventina Tarantīno iedvesmoto klipu Telephone, kurā Gāga tēlo kopā ar Bejonsē. Divas balvas par video Not Afraid ieguva reperis Eminems.
Ceremonijā MTV Video Music Awards kopš 1984. gada tiek sumināti labākie videoklipi. XXI gadsimtā mūzikas video pārcēlušies no televīzijas internetā - ietekme, kura kādreiz bija kanālam MTV, šobrīd ir interneta platformām YouTube, MySpace, Vimeo, Vevo u. c. Turklāt ierakstu industrijas gigantiem Universal Music un Sony Music piederošais portāls Vevo pat maksā mūziķiem daļu no reklāmas ieņēmumiem. Laikā, kad mūzikas fani bija gatavi maksāt par albumiem, klips bija galvenokārt mārketinga instruments, šobrīd tas pamazām kļūst par peļņas gūšanas avotu.
Lēdijas Gāgas pēdējos divos gados tapušie klipi internetā skatīti vairāk nekā miljardu reižu (viņa ir rekordiste!). Dziedātājas pieredze liecina: ja klips ir labs, cilvēki joprojām būs gatavi maksāt gan par mūzikas ierakstiem, gan par koncertu biļetēm.