Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +9 °C
Skaidrs
Svētdiena, 29. septembris
Mihails, Miķelis, Mikus, Miks

Jāpaskatās uz sevi no malas

Sabīne Rapa,

Reklāmas aģentūras MOOZ projektu direktore

Problēma, ar ko nācies sastapties, ir, ka produkta radītāji vai idejas autori nespēj paskatīties uz savu piedāvājumu no malas. Ir ļoti liels akcents uz «mēs, mēs, mēs».

Mēs izdomājām, mēs radījām, mums ir..., bet cilvēku jau interesē - kas man no tā.

Jāņem vērā, ka klients ir pilnīgi mierīgi dzīvojis gadiem bez tā jaunā produkta/pakalpojuma, un, ja vien viņam tas netiks īpaši pasniegts - kā kaut kas iekārojams vai kā kaut kas, kas uzlabos viņa dzīves kvalitāti, -, šīs dienas informācijas un piedāvājumu daudzumā viņš to palaidīs garām, lai cik ģeniāls tas būtu.

Produkts ir «jāiepako», jāpieslēdz gan vizuālā (iepakojums, logo, web u.c.), gan informatīvā (reklāma, PR, sociālie tīkli u.c.) komunikācija. Un tas ir vajadzīgs gan potenciālajiem klientiem, gan investoriem, jo arī investoru interesē kaut kas, ko varēs pārdot un kas būs pieprasīts, un kāpēc tas būs pieprasīts.

Var būt arī ļoti labs produkts, bet, ja nebūs attiecīga vizuālā izskata, atbilstoša komunikācija, tad arī tas neaizies.

Man vienmēr ir licies, ka, piemēram, Latvijas Dzintara kosmētikai šis ir ļoti vājš punkts. Šajā ziņā radošās nozares sevi piesaka daudz veiksmīgāk (An & Angel trauki, Zofa apavi).

Es ieteiktu

1. Paskatīties uz produktu nevis ar savām, bet ar potenciālā klienta acīm.

2. Konsultēties ar profesionālu komunikācijas speciālistu, jo ir gadījumi, ka vajag reklāmu, ir gadījumi, ka pietiek ar PR, citreiz vajag tiešo pārdošanu, gandrīz katrs gadījums ir atšķirīgs.

3. Noformulēt klienta ieguvumu - kāpēc, lai viņš pēkšņi nevarētu bez jūsu produkta iztikt, un ar ko esiet labāki par konkurentiem. Te sava iekšējā sajūta vien nederēs.

4. Sākt ar labu produkta dizainu (logo, iepakojums), jo tas runās pats par sevi pat tad, kad nebūsiet klāt.

5. Izstrādāt konkrētu pastāvīgas komunikācijas plānu un paredzēt tam budžetu, jo bieži vien tiek pieļauta kļūda, mēģinot ietaupīt tieši šajā «palaišanas» posmā, un tāpēc arī neaiziet.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Taisnība par acīm!

Vēsturnieks un ekspolitiķis Atis Lejiņš par latviešu Odiseju, Saeimas troksni un par to, kāpēc notiek revolūcijas.








Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?