Starp būtiskākajām iniciatīvām, kur nepieciešams formulēt ERA viedokli, M. Embross min, piemēram, ieceri par papildu nodokļu piemērošanu aviosatiksmei, kas negatīvi ietekmēs nozari un pasažierus: «Centīsimies pierādīt, ka aviosatiksmes nozari nedrīkst uzlūkot kā slaucamu govi.» Papildus tam ERA valde lems par likumdošanas ierosinājumiem Eiropas gaisa telpas šķērsošanas racionalizācijai, vienlīdzīgāku nosacījumu nodrošināšanai attiecībā uz aviokompānijām Eiropas valstu lidostās, pārmaiņām pasažieru kompensāciju piemērošanā.
ERA sanāksmē Rīgā piedalījās pārstāvji no 21 aviokompānijas, arī KLM Cityhopper, Brit Air, Blue1, Welcome Air, Luxair Luxembourg Airlines, airBaltic un citām. ERA valdes sēde Latvijā notika pirmo reizi. «Augstu vērtējam airBaltic sasniegumus, kas ir viens no būtiskiem iemesliem, kāpēc šoreiz izvēlējāmies tieši Rīgu,» uzsvēra M. Embross. ERA apvieno ap 70 Eiropas aviokompāniju, kas gada laikā pārvadā aptuveni 70,6 miljonus pasažieru.