Koris izpelnījies gan klausītāju un kritiķu, gan skatuves partneru, tajā skaitā īslandiešu rokgrupas Sigur Ros, un festivāla rīkotāju sajūsmu. «Šovakar Ņujorka apskauj Latviju!» uzrunā klausītājiem izsaucās festivāla iniciatore Džeina Mosa. «Stenlija Kaplana nams, kur valda sausa akustika, nav piemērots kora mūzikai. Tomēr kora precīzais skanējums un saskaņotība bija skaidri sajūtami F. Martina sarežģītās, eksaltētās Mesas un A. Perta neraksturīgi dzīvīgās kantātes Dopolo la Vittoria atskaņojumā» - The New York Times vērtē pirmo koncertu. Aprakstot, kā V. Tormisa pagāniskajā opusā Dzelzs apvārdošana, kurā izmantoti somu nacionālā eposa Kalevala motīvi, kora Latvija dziedātāji šņāca, rūca un kliedza, bet diriģents Tenu Kaljuste pats sitis partitūrā paredzētās šamaņa bungas, recenzents pat sauc kora solistus tenoru Jāni Dižgalvi un «iespaidīgo basu» Zigmāru Grasi vārdā un uzsver izteiksmes enerģētisko spēku. «Izpildījums bija tik iedarbīgs un spēcīgs, ka publika uzsprāga kaismīgos aplausos īsajā pauzē pirms skaņdarba beigām» - programmu Nakts elēģija rezumē New York Times. Tas bijis īpašs piedzīvojums arī pašam korim - stikla debesskrāpja 10. stāvā intīmā atmosfērā sveču gaismā un ar gaismās mirdzošu, iespaidīgu Manhetenas panorāmu fonā. Izskanēja arī Pūt, vējiņi!.
Programmā Baltic Dreams Alises Tallijas zālē, muzicējot kopā ar sv. Lūkasa orķestri, skanēja J. S. Baha un A. Perta mūzika. Īpašā projektā sv. apustuļa Pāvila baznīcā 15.XI koris tikās ar īslandiešu alternatīvā roka grupas Sigur Ros mūziķiem un Wordless Music Orchestra. Festivāla vēriens ir iespaidīgs - piedalījās mūziķi no 15 valstīm. Latviju pārstāvēja arī Gidons Krēmers ar orķestri Kremerata Baltica.