Aleksejs Marčenko, Ieguldījumu pārvaldes sabiedrības Hipo fondi vecākais analītiķis
«Nafta ir ārkārtīgi plaši tirgojama prece - tā tiek tirgota biržās un ir ļoti izplatīts naudas ieguldīšanas veids (..). Arvien vairāk iegulda zeltā, pārtikā un arī naftā (..). Protams, notikumi arābu pasaulē interesi par naftu tikai palielinājuši.»
«Nafta ir tāds resurss, ko patērētāji pirks par jebkuru cenu (..). Krass naftas cenu pieaugums gan iespējams tikai uz ļoti neilgu laiku, jo augstas cenas - virs 130 ASV dolāriem par barelu - sāks bremzēt pasaules ekonomiku.»
«Benzīna cenas vairāk ietekmē nodokļu paaugstināšana. (..) Domāju, ka ilgtermiņa perspektīvā naftas cenas būs nedaudz augstākas par pašreizējām.»
Pauls Timrots, autožurnālists
«Var ietaupīt, ja mazina kravas. Vienmēr vajag pārbaudīt spiedienu riepās, nevis braukt ar pustukšām, laikus jāsataisa savirze.»
«Parastais niķis ir spaidīt gāzi. Tā ž-ž-ž! ieskrējos. Ui, par tuvu! Ū-ū-ū - atlaidu. Ui, nē, atpaliku, vēl kāds pa vidu ielīda, un atkal - ž-ž-ž… Daudzi tā brauc un čākstina to pedāli (..), brauc mīcīdamies. Ja piespied tādu braukt vai nu aiz sevis, vai mierīgākā ritmā, viņš saprot: ē-ē-ē, benzīns mazāk tērējas.»
«Pilsētai ir vēl viena dimensija - vilciens, kas būtībā ir resns, zaļš tramvajs, kas nekādi nav savienots ar pilsētas transportu, kaut gan ļoti labi varētu.»
«Var pie dzelzceļa stacijām uztaisīt šķūnīti, kurā glabāt velosipēdus, lai nenozog. Piemēram, kādā Somijas pilsētā 60 kilometru attālumā no Helsinkiem visa pilsēta no rīta sabrauc ar saviem velosipēdiem. Laukums, kas lielāks par mūsu stacijas laukumu, viss pilns ar velosipēdiem. Visi sakāpj vilcienā un dodas uz darbu Helsinkos.»
Jānis Mārtiņš Skuja (Vienotība), Rīgas domes deputāts
«Eiropā ir ļoti populāra kombinācija: velo-dzelzceļš-velo. Cilvēks, kurš, piemēram, dzīvo Babītē, ar velosipēdu uz Rīgas centru, visticamāk, nebrauktu. Taču viņam no mājām līdz Babītes dzelzceļa stacijai varbūt ir divi trīs kilometri un tikpat no Rīgas centra līdz darbavietai. Populārākais rādiuss Rīgas velobraucējiem ir seši astoņi kilometri. (..) Velosipēdu zagšana ir cits jautājums.»
«Rīgai nav veloattīstības plāna kā tāda, stratēģijas. Otrs - jāsāk mudināt daudzās veloorganizācijas apvienoties vismaz vienā (..). Šogad rudenī sāks plānot veloceliņu Centrs-Dārziņi, un svarīgi, lai šajā plānošanā būtu klāt arī velosipēdistu organizācijas.»
«Vajadzētu domāt par skolu autobusiem, liela loma šī jautājuma risināšanā jāuzņemas gan pašvaldībai, gan valstij.»