Lauris Liberts
Latvijā mazajiem uzņēmējiem, kas vēlas darboties interneta vidē, es ieteiktu meklēt un atrast savu nišu. Tai jābūt piemērotai gan katra cilvēka finanšu resursiem, gan atbilstīgai viņa uzskatiem, piemēram, es nevarētu nodarboties ar izšuvumiem vai kādām citām tautiskām lietām. Svarīgi saprast, ja kaut kas aizrauj reālajā dzīvē, būs vieglāk to piemērot internetam. Lielas naudas, lai šobrīd izveidotu interneta veikalu, nevajag, taču tieši tāpēc konkurence šajā jomā ir nenormāla. Jāatceras, ka Latvijas tirgus ir neliels un te nav piemērojami biznesa modeļi, kas ir veiksmīgi Eiropā vai Amerikā. Ja mazais uzņēmējs tiešām savu ideju vēlas realizēt - jāgrauž zeme, lai atrastu un piesaistītu klientu. Kvalitatīvu produktu izveidot ir samērā viegli, grūti ir to pārdot.
Aiva Vīksna
Biedrības Līdere valdes priekšsēdētāja
Katram uzņēmējam viņa biznesā ir cēlumi un kritumi. Tādos brīžos nopietni jādomā, ko darīt - veikt pārstrukturizāciju vai likvidēt neveiksmīgo biznesu. Taču, lai šo bēdīgo rezultātu nebūtu, īpaši svarīgi uzņēmējam ir burtiski katru dienu rēķināt un plānot attīstības gaitu. Mēs ļoti dzīvojam pāri saviem līdzekļiem. Ne vienmēr pārmetumi būtu jāadresē valstij, ka tā, lūk, par mums negādā. Arī uzņēmēji ar savām darbībām ir līdzatbildīgi. Ja nav paveicies vai izdevies, nevajag ilgi turpināt gausties, bet jācīnās. Ne velti Amerikā saka - četras reizes bankrotēju, tikai tad manā biznesā investēja.